Iubirea pentru calutzi...









Povestea Centrului Hipic Victoria din Sanandrei

Povestea Centrului hipic din localitatea Sanandrei a inceput atunci cand cel dintai caluţ, o iapa, hranita cu biberonul a castigat lupta cu viata, fapt pentru care a si fost botezata Victoria. Numele ei a fost dat si centrului. De atunci, in generosul spatiu al complexului au mai poposit noua cai, de rase diferite -Lipitan, Pur sange englez, Arab -precum si doi ponei.

Amatorii de plimbari calare au posibilitatea de se relaxa atat in incinta centrului, cat si in imprejurimi, iar cei neinitiaţi - copii sau adulti - pot deprinde cunostintele necesare inscriindu-se la cursurile de calarie, organizate in incinta
centrului. Tariful practicat per ora este de 50 de lei, iar un abonament
ce include 12 sedinte costă 500 ron.
Alte servicii oferite sunt plimbari cu sareta si gazduirea cailor in regim de pensiune. Pentru cei mici, interesante sunt si vizita la microferma de animale de casa, dar si posibilitatea de organizare de petreceri, cu program de divertisment cu
caluţi. Informaţii suplimentare se pot obţine la centrul situat pe str. Principala
nr. 677 , persoana de contact Sandu Arjoca tel: 0744639735




El este Izabel...
Blondul meu frumos...
A fost asa frumoasa prima intalnire...




















Si povestea mea despre caluti, continua...

Intr-o zi frumoasa de vara, anul trecut, l-am incalecat pe Izabel, sub stricta supraveghere a antrenorului meu.
Emotii nu am avut si nici teama...
Ce nu-mi placea ca se tot scutura si dadea cu coada dupa muste...
Si aveam senzatia ca ma arunca jos.

0 comentarii: